18.9.13

Så en update, igår begav sig moster och jag till sko affären och köpte oss varsinna Nike skor! Woo så nöjd. Sen efter det drog vi oss till IKEA, haha kändes som hemma! Mysigt och Å Ä och Ö överallt, köpte min kära hårda kudde jag har hemma och även ett fint påslakan so i'm happy! ♡ Besöket vore ju inte helt lyckat utan lunch, så det blev (guess twice): MEATBALLS!! Fast med pommes istället för vanlig potatis, gott det med ahhh!

Idag körde moster mig till Kings Park igen, och nu gick vi in på det cafét som ligger där och fick prata med managern direkt och det flöt på så bra att han bad mig att komma och prov jobba där på måndag! (HJÄLP) fast spännande med, äntligen nått napp! Han var jätte trevlig med och de jobbade tydligen en till svensk tjej där + har jobbat två andra där med och vi svenskar har rätt bra rykte (tur det va haha) Nu är det barista kursen på fredag morgon jag ska ta, alltid bra att ha i CVet så kan lika gärna investera i en sånn kurs! xo

Inga kommentarer: