24.9.13

Hej till er som kollar in då och då, it's been a while! Har gjort en del sen senaste inlägget, träffat två andra svenska tjejer som är au pairs här, prov jobbar på ett café i Kings Park (har andra prov dagen imorgon så får se om jag vill va kvar och om de vill ha mig på lördag då jag ska köra mitt sista prov pass) vart nere en sväng i Fremantle med tjejerna och vart inne i stan och shoppat. Även vart på barista kurs, haha gud vad komplicerat kaffe egentligen är men det var en bra kurs som var värd pengarna + super trevlig lärare!

Och slutligen idag har jag och moster vart i Fremantle och jag köpte äntligen ett par Dr. Martens kängor (WOO) känns rätt så bra faktiskt, sen fick jag en late välkomst present från moster och Co. vilket var ett par ugg slippers / tofflor att ha på mig inomhus så jag slipper gå barfota på kalla stengolvet! Sitter just nu och försöker tagga till inför min andra prov jobbs dag imorgon (ugh och yay haha) ska nog lägga mig nu och titta på nån serie innan jag somnar. Good night ♡ ☺

Inga kommentarer: