9.9.13

I'm here!

Hej, vet att jag kom i torsdags för nästan 1 vecka sen till fina Perth men men I blame the jet lag. Sen jag kom hit har jag mest tagit det lugnt, vart med kusinerna osv. (för att inte säga att jet laggen fortfarande sitter i haha) Har vart på banken och fixat ett australian bank konto + konto kort vilket kan behövas när jag får jobb + ska ta mig ner till Medicare (som försäkringskassan i Sverige) och fixa lite. I lördags var det först att följa med och se på när Cissi spelade netball match (och hon vann woo) ☺ Sen vidare och kolla när Steffen spelade sin basket match. Igår (söndag) fick jag uppleva footy som är som en blandning mellan fotboll och rugby, kul men intensiv sport!

Idag var jag och Cissi ute på en morgon promenad (KL 6 PÅ MORGONEN) var skönt men rätt kallt,  och sen drog jag och moster till King's Park, så himla fin och härlig park med en underbar utsikt över vattnet och staden. Den var lika fin som jag kom ihåg den sen sist. Kommer bli ett favvo ställe att sitta och läsa bok och ha picnic. Älskar att det finns papegojor här, AH SÅ COOLT! I alla möjliga färger, ska försöka fånga nån på kort sometime ☺✌

Ligger för tillfället nu i min säng här, ska läsa lite bok och relaxa + skriva lite på mitt CV. Slänger in lite bilder xo











Inga kommentarer: