4.9.13

HERE WE GO

Ok, så imorgon är det dags. Jag flyttar till Australien, känns så himla overkligt och spännande blandat med rädsla och nervositet! Håller på att packa ner det sista nu och tror jag fått med det mesta av mitt liv i en stor blå resväska, I hope so!!

I söndags hade jag en liten avskeds middag med mina närmsta vänner, igår hade jag en till middag med my lovely crew innehållande Julia, Jacob, Rosa och Jon kom även lite senare. Därefter var det hej då dags och usch var jobbigare än jag hade trott, tårarna bara rann ner men jag kommer se dem snart igen! Två av dem i Australien i början av nästa år *wink wink*

Borde vara mer nervös än vad jag faktiskt är just nu men det lär säkert kicka in imorgon haha så ska inte oroa mig över det och gud kommer gråta floder när jag säger hej då till familjen usch!
Men nästa gång jag skriver lär jag vara i Australien (FÅR VI FAN HOPPAS) Och till mina fina vänner som läser, älskar er alla så mycket ni är bäst paws up or down etc
 


en härlig bild bomb, mina fina vänner and i <3

Inga kommentarer: