31.10.13

UGH

Så fick nyss ett samtal från Body Shop inne i Perth city, de var intresserade av mig och ville ha in mig på en intervju. Sa att jag fick jobb förra veckan men att jag var VÄLDIGT intresserad av Body Shop (jobbar ju hellre där än Officeworks för att va helt ärlig, mer mitt intresse haha) och frågade om de bara kunde erbjuda jobb under jul eller om de kunde tänka sig längre, och det var bara en månad under jul.... Så tackade snällt nej och sa att jag nog stannar kvar på mitt nuvarande som jag troligtvis kan jobba kvar på i 6 månader som mitt visa tillåter. Hon förstod mig.

Men gud så irriterad och lite ledsen jag blev nu, och besviken. Smink är ju verkligen mitt ämne och skulle vara ett dröm jobb att ha i några månader. Var väl för bra för att va sant I guess.... men kul att de ändå var intresserad, får tänka så!

Ska fixa lunch och ta en powerwalk innan jag drar mig till jobbet för natt pass vid 18.00, wooo... haha.

Inga kommentarer: