21.4.14

POP THE CHAMPAGNE

På lördags kvällen kom Maya till mig, vi tog sen taxi till Kings Park. Roligt var att taxi chaffören var den samma som kört mig, pappa och Cissi när vi skulle äta fin middag på "The Red Cabbage", fin resturang i Perth för att fira moster! Kom ihåg att han var så himla trevlig och pratsam, när jag skulle betala sa jag att "I think you drove me and my dad when we went to the Red Cabbage once" och han kände igen mig då och sa "Oh yes it's you, the girl from Sweden, and your dad was here then right?" Jätte härlig och gullig man, önskade varandra en trevlig kväll!

Det var Mayas och hennes pojkväns Elias tvåårsdag och hon hade fått champagne hit skickat, så vi tog oss till Kings Park för lite champagne i stadsljusen och prata om allt och inget. Underbar kväll med en fin vän, och champagnen var väldigt god :-)





Inga kommentarer: