27.4.14

EARLY MORNING WITH A LOT OF RAIN

Kl 5.30 ringde alarmet imorse, upp och hoppa var det för att sen gå till jobbet då jag började 7.30 - 5. Herregud så trött jag var, en riktigt lång dag men sista timmen så dök Maya upp på jobbet. Förvånad men riktigt glad blev jag allt, sen stängde jag butiken som tar evigheter haha men insåg att detta nog var min sista stängning eftersom jag jobbar mitt sista pass nästa fredag, sen på natten bär det av till Sydney!! Sa sen hej då till min ena chef som jag alltid jobbar med under helger, lite tråkigt åh :-(

Sen vandrade jag och Maya hemåt till mig i regnet haha, middag blev vi sen bjudna på. När vi sen låg och lata oss i min säng bestämde vi oss, nej till att gå ut och ta ett glas ikväll i spö regnet och ja till hemma kväll. Jag fick sen för mig att jag ville sminka Maya, så vi la ut allt vårt smink på sängen och sen startade jag. Både jag och Maya blev nöjda med resultatet, så kul att hon gillade det med, proud woo!









Maya innan jag sminkade henne, så himla fin ändå åh!!

Inga kommentarer: