16.4.14

MAC TECHNIQUE COURSE

När jag fyllde år fick jag en helt underbar present av fina Lina, en kurs på MAC i stan i 2 timmar. Gick dit idag och det var inte riktigt så som jag hade hört att det skulle vara men väldigt bra ändå. Fick gå upp längst upp i shopping centret, där var det fint utställt svarta över draperade stolar och 3 make up artister som skulle visa 3 olika looks för oss. (Kan lägga till att vi var runt 20 stycken om inte mer haha) De serverade champagne, lite tilltugg. Vi fick alla en jättefin svart pärm där vi kunde skriva ner notes under genomgången och där i var även alla looks som de gjorde. Sen fick vi gå ner till MAC disken och shoppa smink för kursens värde. Väldigt nöjd med kvällen, dock lite oorganiserat när alla skulle shoppa smink, make up artisterna räckte inte alltid till och jag fick vänta på att få hjälp i ca 20 min men annars utöver det var det jättekul och häftigt! Tack fina Lina, så nöjd!!

    








sminket här gjorde jag själv med några produkter när jag kom hem, 
inte jättenöjd men rätt fint (är trött säkert därför haha)

Go natt nu ska jag sova, jobb imorgon puss xx

Inga kommentarer: