27.2.14

WEDNESDAY WITH THE GANG

Jobbade tisdagen (fast de ändrat schemat så jag inte skulle jobbat då men chefen hade glömt säga till mig så fick jobba ändå) fått rätt lite pass nu i 3 veckor framåt…. hm blir väl inringd kan man hoppas någon dag! Men idag onsdag så hade jag och Lisa sovit hos Lina, vi vaknade, jag och Lisa tävla om vem som skulle ta upp Felix från sängen (som vanligt haha) vi åt frukost, sen drog vi oss till Claremont för lite ärenden sen lunch (kina mat ah bästa) hemåt efter det och Lina lagade en jättegod spegetti med köttfärssås och rivna morötter, Rebecca kom och sen åkte vi och köpte lite godis och sen satt vi ute på Linas uteplats och tjöta tills myggorna tog över. Låg sen i Linas säng, Rebecca och Lisa åkte hem och jag sov hos Lina ännu en natt. Mys!





Inga kommentarer: