27.2.14

THURSDAYS AT LINAS

Ja sov hos Lina ännu en natt, hej jag och Lisa bor där några dar per vecka haha. Lekte med Felix och myste med Lina. Medans hon städade huset gick jag ut med Felix och gungade honom, det höll honom road i åtminstonde 10 minuter. Senare kom Lisa med Patrick, bad i poolen stog först på schemat (brr var faktiskt rätt kallt i vattnet haha) sen åkte vi och handla sylt och glass sen hem och där väntade Lina med nystekta pannkakor.

Lisa drog sig hemåt med Patrick och jag och Lina drog oss till Subi för att lämna av våra höga klackar på lagning (välbehövligt, minst sagt) sen vandrade jag hem. Ligger för stunden och myser i sängen med mitt doftljus tänt, xoxo!






ew en red back spindle (giftig)


hahahahaha jullan du hade rätt sis, IT'S HERE AND IT'S REAL


gott med pannkakor Felix? 

1 kommentar:

Jullan sa...

Hahaha, I told ya! xx