8.12.13

Time flies

Jobbat 3 dagar i rad nu, go me! Sen senaste inlägget har jag bakat lite lussebullar med moster och Cissi, postat jul brev, vart med Lina och Lisa m. fl.

Fick igår ett brev i brevlådan när jag kom hem från jobbet, saknade allmänt allt hemma och promenaden hem hade erbjudit lite tårar till Dope. Ser att den är från Rosa, finaste Rosa <3

Blev så himla glad och överlycklig att sorg tårarna utbyttes till glädje tårar, tänk så mycket ett litet brev kan göra med en, åh! Fick ett super fint jul kort och en SKUM TOMTE! Rosa om du läser det här, tack tack tack gjorde resten av mitt år, du är bra fin du! puss puss

Skypade sen med syrran medans jag lagade lunch till jobbet dan efter och sen skypade jag med jacob, bra bra avslut på en annars slitig jobb dag!!

Hade igår middag efter jobbet med Lina och Josefin som nu idag dragit till Sydney och ska åka längst kusten där i ca 3 veckor. *inte jel* men snart ;-) Det blev Grilld, standard! Sen hade vi film mys med Dark Knight Rises (så sjukt bra film!!!)

Jobbat i 10 timmar idag, sjukt haha. Butiken har tydligen extended hours nu tills jul, rätt onödigt för vem fan kommer in och shoppar loss på Officeworks kl 8 på morgonen en söndag? Svar ingen det märkte man ju idag ha ha!

Fick sen skjuts hem av min ena chef, så himla snäll!! work buddies :-) Hans kommentar "I can't believe you WALK home this way EVERYDAY"





(ursäkta hur fint hej då) <333333333333

bästa jacob


jag och julia har jag bestämt när jag hitta dessa på jobbet idag, aw



1 kommentar:

Rawsie sa...

Jag blir så glad att du blev så glad! <3 <3 <3 YAY I DID SOMETHING RIGHT!