3.12.13

I don't wanna be alone forever, but I can be tonight

Sitter på golvet vid sängen och reflekterar över allt och inget. Gypsy spelas i hörlurarna. Tänker på hemma, på Stockholm, fina charmiga, dystra, härliga Stockholm. Ser så mycket fram emot nästa år, 2014. Det året kommer ha så mycket kul att erbjuda; en resa till Sydney, antingen med sällskap från hemma eller ensam. Ev se Gaga där. Januari / februari lockar allt mer för varje dag som går. Är nästan redan trött på december, haha (kanske mest för att det känns konstigt att det är sommar i december istället för minus grader och snö stormar. Börjat sett charmen i de olika årstiderna, Sverige är verkligen unik med det. Så när det regnar här blir man mest glad för här dominerar solen. Saknar lite att gå runt i min faux fur jacka, vill kunna använda mina Docs, synd att det börjar bli för varmt och att de fortfarande ger mig skavsår.)

Tänker på mina vänner, ser oss gå runt i Stockholm, prata om allt, nästa tour, bara vara oss. Snart igen! Skrattar för mig själv när jag kollar igenom foto boken jag fick innan jag åkte, för fina minnen med för fina människor!

Ska se till att slänga mig ut till Kings Park snart på promenad med Lisa, ut i solskenet och fokusera lite mer på nuet. Har det väldigt bra här (bättre än jag trodde innan jag flyttade ner) har härliga nya vänner, livet är bra!

Puss.

Inga kommentarer: