22.5.14

MONDAY + TUESDAY

Måndagen blev lugn efter en sängliggandes söndag. Men tog mig en fika på San Churros med Lina och hennes kompis som nu är au pair hos Lina när hon åker, Ilona! Det var yum

Tisdagen drog jag, Lina och Ilona in till stan en sväng med Felix! Felix var dock sjuk, jätte förkyld men men det gick det med. Lunch på vårt favvo ställe i food courten en sista gång för Lina, aw. Var en hel mysig dag!!

Senare på kvällen tänkte jag och Maya dra på bio då det är halva priset på tisdagar. Men ingen film funka med vår tid och att ta sig dit så vi kör de nästa tisdag istället! Vi två möttes upp i stan och köpte med oss Subway som vi gick till Kings Park och åt framför stadens alla ljus med prat om allt möjligt, åh vad jag kommer sakna detta. Fint avslut på dagen med en fin vän!


aw inga glada miner när man är sjuk :(

linas hår ursäkta mig *SDNMÖMFCMDF* jävel ge mig lite




Inga kommentarer: