1.5.14

BYE OFFICEWORKS, HELLO SYDNEY

Näst sista jobb dagen idag, blev inringd tidigare + fick sluta senare men mer pengar innan man slutar är ju aldrig fel. Min chefs min idag när jag lämnade in mitt avsägnings papper "Wait is your last day tomorrow?!" haha.. Får väl se om nån kul överraskning väntar på mig på jobbet imorgon, många sa "Hoppas de fixar cupcakes åt dig" men we'll see! Jag ska iallafall ta med ett påsk ägg med svenskt godis från Ikea och en hej då lapp till dem :-) Även om det vart helvetet på jorden ibland kommer jag sakna det lite och mest mina kollegor!

Sen imorgon så är det middag hos Maya, egen gjord sushi och därefter tar vi oss på något sätt till flygplatsen! Så spännande, ska börja packa idag så allt är klart och jag bara kan duscha och åka till Maya efter jobbet imorgon. Well good luck med att packa, inte över 10 kilo nu va haha, men ska bli så kul jag och Maya är över taggade! Sydney watch out for two fab chicks! xoxo

lånad från mayas blogg, mayadueks.devote.se
we so fab

Inga kommentarer: