30.1.14

COUSIN TIME + artRave

Jobbade på som vanligt idag, så mycket folk nu innan skolan drar igång nästa vecka (hjälp) Jobbet blev genast roligare nu när Gaga igår släppte turne datum för Europa bla. Sverige. September gäller det, idag är det exakt 5 månader tills jag ser henne med mina buddies i kära Globen, åh ryser inombords!!

Har lite extra motivation nu för att jobba, tjäna in lite extra pengar så jag kan åka runt till lite olika städer! För senaste gången var ju bland det bästa jag någonsin gjort! :-) exciting!

Efter jobbet skulle jag träffat Lina, Lisa och Rebecca men blev inte så för att alla var trötta. Hängde istället på Cissi som skulle på middag på mitt favvo ställe (Grilld) med sin kompis men hon var sjuk! Så gott det var + men gud så mycket mat. Kul att spendera lite tid med kusinen, knappt varit hemma alls senaste veckan (alltid ute och flänger med mina tjejer)




               


Inga kommentarer: