19.8.13

time goes by so fast

Hej, vet att jag har varit lite dålig på uppdatering (tack Julia som påminde mig). Har under dessa två veckor avslutat mitt sista pass på Max, känns skönt men samtidigt lite tråkigt kommer sakna jobbet även fast det oftast vart rent ut sagt helvetes jobbigt, och även mina arbetskompisar. Mest dem faktiskt! Fick ett fint brännsår från fritösen som bestämde sig för att skvätta upp lite olja på min vänstra hand näst sista natt passet, tack kommer alltid ha jobbet med mig ♡ (ha ha)

Har även hunnit fixa översättning av arbetsintyg från min ena chef! Imorgon ska jag bege mig in till stan med pappa och införskaffa mig ett internationellt körkort, ska bli så kul älskar att köra bil! Men i Australien är det vänster trafik (hoppas jag inte dör hjälp) det lär nog bli svårt att vänja sig vid, but I'll try. Förberedelserna fortsätter inför avresan (dvs väska ska inhandlas och måste se med mina betyg + CV + att inte glömma; se om jag kan hitta en fin iPhone 5 som är olåst)

Mellan förberedelserna har jag varit med vänner och igår firade vi fina Julia som fyllde 21 år! Hade en super trevlig och rolig kväll som innehöll frågesport (min grupp ägde 1 fel woo) och att gosa med hennes fina hundar och hennes mysiga katt!





Inga kommentarer: